Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE:

Beställa delar från USA 16 år 9 månader sedan #10262

• zephyrlius
  • zephyrlius Profilbild Författare till inlägg
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 0
Hej, jag tänkte att jag i vinter ska sätta dit ett primerkit på min polaris virage samt montera ett oil blockoff kit på den så jag slipper oroa mig för oljepumpen, jag kollade på www.sbtontheweb.com men dom skulle ha 78$ för frakten, har ni nåt bra tips på någon sida där frakten inte är så hög?
Polaris Octane
Yamaha Waveblaster

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Beställa delar från USA 16 år 9 månader sedan #10271

• buse
  • buse Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 5
Testa att sök på just köpa delar ifrån USA så ska du se att du finner många bra tips!

www.4tecperformance.com är snabb och enkel!

/R

Zephyrlius skrev: Hej, jag tänkte att jag i vinter ska sätta dit ett primerkit på min polaris virage samt montera ett oil blockoff kit på den så jag slipper oroa mig för oljepumpen, jag kollade på www.sbtontheweb.com men dom skulle ha 78$ för frakten, har ni nåt bra tips på någon sida där frakten inte är så hög?

Re: Beställa delar från USA 16 år 7 månader sedan #11964

• tobias
  • tobias Profilbild
  • Senior Member
  • Senior Member
Tjena Zephyrlius,

jag har själv handlat av sbt till min polaris och jag tycker det har fungerat bra, runt 500:- i frakt och då kommer prylarna med budkille till dörren på några dagar. nackdelen är att man alltid åker på moms och tull när man köper saker av dem när dom anlitar budfirmor.

jag vill också köpa ett oil blockoff kit men tycker att den frakten är lite väl dyr när man bara ska ha den lilla saken. (kanske värt och köpa delarna som går sönder när man inte köpt den? :mad2: )

har sett dom på ebay för samma peng (ca 15 dollar) men med frakt på ca 13 dollar vilket är betydligt billigare. fraktiden är då ca 3-5 veckor. Just till polaris hittar jag alltid ganska bra klipp på just ebay.

när du kollar på ebay var noga med att du inte är inne på global ebay utan på vanliga ebay.com då nästan ingen listar sina saker på globala ebay.

som du ser på sbt så kan du även söka på oil blockoff kit som passar dom andra skotrarna som har samma fästen:

Sea-Doo 587, 657/X, 717, Yamaha 800,1100, 1200(all), Kawasaki 900, 1100, Polaris (all), Tigershark 900, 1000.

Re: Beställa delar från USA 16 år 7 månader sedan #11966

• zephyrlius
  • zephyrlius Profilbild Författare till inlägg
  • Platinum Member
  • Platinum Member
fick bli från en annan hemsida + att jag beställde lite annat smått o gött, primerkit bla.
Polaris Octane
Yamaha Waveblaster

• Sida:
  • 1
Sidan laddades på: 0.067 sekunder