Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1
  • 2

ÄMNE:

Re: Köp av defekt seadoo 16 år 9 månader sedan #5751

• tibby
  • tibby Profilbild
  • New Member
  • New Member
  • Tack mottaget: 0
Nivado SUGER, köpte min RXP-X där i vintras, sen dess har jag nog ring 5 gånger för att få tag i Niklas som jag köpte den av. Han är alltid upptagen, när man lämnar sitt nummer, ringer han ALDRIG tillbaka. Har även beställt ett par saker som aldrig dykt upp. När man ringer och frågar efter dom, så får man svaret: Jag ska höra med Niklas..... Sen hör man inte mer...
Seadoo RXP-X 255 08:a (SÅLD) Seadoo Speedster 200 430hp 06:a (SÅLD)
Vad ska man nu prova på.....

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Köp av defekt seadoo 16 år 9 månader sedan #5756

• jollo__123
  • jollo__123 Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • yay
  • Tack mottaget: 3

Tibby skrev: Nivado SUGER, köpte min RXP-X där i vintras, sen dess har jag nog ring 5 gånger för att få tag i Niklas som jag köpte den av. Han är alltid upptagen, när man lämnar sitt nummer, ringer han ALDRIG tillbaka. Har även beställt ett par saker som aldrig dykt upp. När man ringer och frågar efter dom, så får man svaret: Jag ska höra med Niklas..... Sen hör man inte mer...

EXAKT så jävla sant alltså. man kan ringa 3 gånger om dagen utan att få prata med någon... vägra anställa folk lixom.............. vill dom vara störst ska dom fan ha 10 mekkar på sommaren å 5 säljare.
5.SeaDoo RXP-X 260RS-12 72h
4.SeaDoo GTI SE 155-11 60h Såld
3.SeaDoo RXT-X 260RS-10 82h Såld
2.Kawasaki ULTRA 250X-08 8h Såld
1.SeaDoo GTI SE 155-07 87h Såld

Re: Köp av defekt seadoo 16 år 9 månader sedan #6339

• jimmy7
  • jimmy7 Profilbild
  • Junior Member
  • Junior Member
hej jag har en seadoo xp -99 som jag var ute och körde igår i ungefär en halvtimme sedan stannade vi till och skulle fika sedan när jag skulle starta den igen så startar den inte . har ny startmotor och nytt starbendix. även en reggad 80km/h trailer som man även kan ha mindre båt på följer med. kan inte så mycket om vattenskotrar sedan har jag varken råd eller tid att kolla upp felet.

om du är intresserad så kan du maila mig på så får du bilder och vad jag hade tänkt för den.

/jimmy

Re: Köp av defekt seadoo 16 år 9 månader sedan #6358

• jimmy7
  • jimmy7 Profilbild
  • Junior Member
  • Junior Member
hej skrev ett inlägg här men tror inte det kom in.. jag har en seadoo xp limited -99 men trailer som jag inte har råd att ha kvar. den startar inte i nuläget men jag körde den igår så förstår inte vad felet kan vara. om det känns intressant maila mig så kan jag berätta mer och du kan få lite bilder på skotern :)

mvh jimmy

• Sida:
  • 1
  • 2
Sidan laddades på: 0.066 sekunder