Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1
  • 2

ÄMNE:

Re: GTX Limited iS 255 - Nån som har/provkört? 16 år 9 månader sedan #5070

• frost
  • frost Profilbild
  • New Member
  • New Member
  • Tack mottaget: 0

Robban skrev:

Frost skrev: Jag har en RXT IS, har haft den i snart 2 veckor uppe i 4 timmar. Är tok nöjd. Otroligt skön maskin att framföra på vattnet. Bromsen är grym och fronten söker sig ner i vattnet, släpper man inte i tid så blir man rejält överspolad om man har duktigt med fart :-D En annan skön grej är ju att man kan stå stilla på tomgången (neutralläge) och det är lätt att backa. Bara hålla in bromsen och gasa sedan släppa så går neutral i eller så gasar man till och den går framåt igen.
Vrider man till styret i neutralläget så börjar den snurra runt åt det hållet man vill. Sjukt lätt att lägga till vid en brygga eller slussa med. Har tidigare kört Kawa 250 men väljer lätt RXT IS.

Fan Frost det har ju nästan gått två veckor sen du fick skotern och endast fyra timmar körda. Se nu till att köra in skotern fort och häng med på ett Pwc så vi andra får sen hur smidig din skoter är och om du är i bättre form efter ha kört 160nm på en dag vi andra har nämligen lite svårt att gå efter som vi använder benen som dämpare i stället.
/Robban

Vart så dåligt väder så har inte velat ge mig ut på sjön :-D Men på lördag bär det av mot nynäs, då ska det köras in :-D .
Angående Pwc så får det bli ett senare, semestern krockar med den som kommer nu.
Sea doo RXT-iS, 09.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

• Sida:
  • 1
  • 2
Sidan laddades på: 0.180 sekunder