Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE:

Stora förvaringslucka gått i baklås (RXT-X år:2008) 13 år 9 månader sedan #37155

• zacharias
  • zacharias Profilbild Författare till inlägg
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Tack mottaget: 0
Tjabba allihopa, det så att jag tog premiärturen idag och lekte runt i ca 2 timmar efter jobbet och ville verkligen hoppa på vågor från båtar rejält... :-D

Så kom det en våg som jag fångade perfekt och fick lite "Airtime" :-D och när jag slog ner rakt pladask så lät det som att speglarna skulle slitas av men inget sånt hände som tur va, och det va inte förrän jag skulle plocka fram förtöjningslinan och börja planera att ta upp pärlan...

Då märker jag att den där smällen har gjort så att framluckan gick i baklås :-D och man känner att drar man i handtaget som man öppnar luckan med så går låsmekanismen isär men vägrar öppnas och det va inte tills jag verkligen slet tag i luckan och drog den emot styret och vålda upp den och till slut gick det, det som att luckan har förskjutits eller något...

Har någon utav er upplevt något sånt här eller något liknande med era RXT, RXP och X modellerna :-D

Tackar för alla svar
Bor i Stockholm
Kör en Seadoo RXT-X Riva Racing Edition[2008] <--stulen
Släp - Tiki TK-BT 500 <-- stulen
I nuläget Seadoo RXT-X 2008 <-- Såld

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Stora förvaringslucka gått i baklås (RXT-X år:2008) 13 år 9 månader sedan #37210

• zacharias
  • zacharias Profilbild Författare till inlägg
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Tack mottaget: 0
Fixade felet, skruvarna som håller i låset hade börjat gänga av sig ;) skruvade åt de på nytt och justerade in fästet så vart de bra igen :D
Bor i Stockholm
Kör en Seadoo RXT-X Riva Racing Edition[2008] <--stulen
Släp - Tiki TK-BT 500 <-- stulen
I nuläget Seadoo RXT-X 2008 <-- Såld

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

• Sida:
  • 1
Sidan laddades på: 0.053 sekunder