Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE:

Re: RXT-x 260 rs - Motorhaveri! 14 år 7 månader sedan #32149

• anders7455
  • anders7455 Profilbild
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Tack mottaget: 0

Chrisse6 skrev: Jo, men samtidigt måste du ju förstå folks reaktioner på det du skriver.
Om du hade vart ensam om att ha haft ett totalhaveri så hade jag knappast höjt ögonbrynen, men nu finns det ett flertal trådar om likadana händelser. Då det springer en hel del nytt folk här som letar information om olika märken och modeller så kanske man ska tänka till lite innan man skriver något negativt ( så som totalhaveri ), om man inte vill sprida negativ marknadsföring om sitt kära märke. Det ger ju förvisso inskränkningar i forumets funktion, men det blir ju resultatet av denna diskussion.
Sen att komma med utkast som att dom är "snyggast,snabbast och mest inovativa" förstärker bara bilden av din subjektivitet. Fast den saken behöver vi inte ta upp här.

Hoppas det löser sig för dig och din Sea-Doo, och tack för din information ang ditt ärende.
Tror att det tyvärr mer stjälpte Sea-Doo, än hjälpte. / Chris

Håller med dig Chris.. Men det är klart folk blir oroliga... Men det är som jocke skrev.. håller den de första 10 h så håller den resten.. Men som sagt när ett flertal sådana här trådar kommer så börjar man tänka men jag tror inte alla startar en tråd här på guppa om sitt motorhaveri... Då det är säkert också är en del andra fabrikat som faljerar.. ;)

Mvh Thomas
RXT 215 - SÅLD
GTX Limited 255 iS - SÅLD
Inväntar 2013:s leverans
Dragfordon: Can-Am Outlander 1000, Panamera GTS, Insignia OPC & Citroen Berlingo 3

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: RXT-x 260 rs - Motorhaveri! 14 år 7 månader sedan #32152

• f.an
  • f.an Profilbild Författare till inlägg
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Tack mottaget: 0
Skoter-lös men ljushuvud ändå!

Re: RXT-x 260 rs - Motorhaveri! 14 år 7 månader sedan #32153

• chrisse6
  • chrisse6 Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Tack mottaget: 1
Ja att du är nöjd trots motorhaveri på en relativt ny maskin går ju anmärkningsvärt inte att ta miste om.

Kan dock inte låta bli att citera Pirelli " power is nothing without control "
och det kan relatera till din Sea-Doo "Power is nothing if the shit is broken".

Skulle jag sälja ett fordon där man säger att om den bara håller dom 10 första timmarna så ska den nog hålla i fortsättningen så skulle jag helt ärligt söka mig till ett annat märke. Vilket sjukt resonemang.

/ C

Sidan laddades på: 0.062 sekunder