Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE:

Nybliven rxt-x 2008 ägare! 15 år 1 månad sedan #26854

• virre
  • virre Profilbild Författare till inlägg
  • New Member
  • New Member
  • Tack mottaget: 0
hej!
Köpte här om dagen en seadoo rxt-x 2008 :-D och tyvär så fanns inte ett kapell till, är det en nödvändig sak att köpa ? med tanke på solskydd osv.. Och sen kan jag få köpa till en gps för ett hyfsat pris som aldrig är använt är detta något som ni skulle rekomendera att köpa till? Med tanke på att en vattenskoter med en gps kan höja priset lite vid försäljning i framtiden om jag inte är helt ute och cyklar!
// Viktor
Seadoo rxt-x 2008!

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Nybliven rxt-x 2008 ägare! 15 år 1 månad sedan #26855

• masa0423
  • masa0423 Profilbild
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Tack mottaget: 0
Grattis till skotern :-D
Jag skulle rekommendera att du köpte ett kapell, finns billiga som inte är original. skyddar även vid transport av skotern. GPS är ju bra att ha vid okänt vatten, dock så är det inget som ger någon speciellt stor skillnad på priset vid försäljning.

/Mattias
Sea Doo RXT

Re: Nybliven rxt-x 2008 ägare! 15 år 1 månad sedan #26856

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
Kapellet är väl den av de två sakerna som gör att inte skotern tappar värdet allt för fort då den ser till att hålla maskinen fräschare längre. Köp en Gps om du har användning för den, du har inte köpt en spargris utan en skoter den tappar värdet så är det. Och ligger det två skotrar bredvid varandra samma pris där en har en GPS och den andra är välvårdad så går nog den som är välvårdad först. Du får mycket lite för extra lull lull det du vinner är att det kanske går snabbare att få den såld.
/Robban

• Sida:
  • 1
Sidan laddades på: 0.098 sekunder