Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE:

Blivande Jetski-driver har en fråga till Stockholmare 14 år 11 månader sedan #32239

• kungenavsverige
  • kungenavsverige Profilbild Författare till inlägg
  • New Member
  • New Member
  • Tack mottaget: 0
Hej Jens heter jag,

jag kommer att köpa en jetski till våren. Jag undrar hur ni andra Stockholmsbor gör rent administrativt t.ex. med transport, parkering av bil och släp. förvaring av jetski, i eller ovanför vattnet under sommaren? Var kan man sjösätta? etc.

Viktigt att tänka på innan man köper en?

Stort tack på förhand!!

Mvh // Jens Olsson

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Blivande Jetski-driver har en fråga till Stockholmare 14 år 11 månader sedan #32323

• zacharias
  • zacharias Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
Google is you friend.
Bor i Stockholm
Kör en Seadoo RXT-X Riva Racing Edition[2008] <--stulen
Släp - Tiki TK-BT 500 <-- stulen
I nuläget Seadoo RXT-X 2008 <-- Såld

Re: Blivande Jetski-driver har en fråga till Stockholmare 14 år 11 månader sedan #32358

• mrmedjetskin
  • mrmedjetskin Profilbild
  • New Member
  • New Member
Jag har min på släpet i garage, transport är väl inte så mycket att säga om, om du söker lite här på forumet så finns en karta över ramper där man kan sjösätta, dock så rekommenderar jag att åka och reka innan så det verkligen är en ramp där kartan säger + att den inte är låst med bom eller något. Parkering brukar alltid gå att lösa i närheten av ramperna, men inte alltid, som sagt reka innan är mitt tips! Och ja innan du köper en är det väl bra att försäkra sig om att ägaren/na innan har skött maskin bra dvs, regelbunden service, spolat ur saltvatten varje gång man kört i havet osv..

• Sida:
  • 1
Sidan laddades på: 0.068 sekunder