Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE:

Marin & Fritid ? 15 år 1 vecka sedan #28918

• seadooproductions
  • seadooproductions Profilbild Författare till inlägg
  • New Member
  • New Member
  • Tack mottaget: 0
Hej på er, hoppas ni kommer ha en underbar skoter sommar. :)
Är det bara jag som har fått den uppfattningen om att Marin & Fritid Laxå/Örebro är rätt så värdelösa?. Det känns bara som om dom inte kan någonting om Pwc. Eller har jag fel? Svara gärna och berätta vad ni har för erfarenhet av denna firma. För jag antar att om man t.e.x vill köpa/serva sin skoter så vill man ju lämna in den till någon som vet vad dom sysslar med :)
Kolla länkarna som e.x : www.guppa.se/index.php?option=co ... B6d#p19808
Och även ett exempel på en av deras blocket annonser : www.blocket.se/orebro/Sea_Doo_34 ... ?ca=11&w=3

No offence till Marin & Fritid men jag tycker det är väldigt viktigt att veta vilka ÅF som är reko :)

Ha det bra, jobba på nu så det blir mycket soppa pengar till helgen :)
Sea Doo GTXLimitediS260
2011
:P

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Marin & Fritid ? 15 år 1 vecka sedan #28929

• mickkke
  • mickkke Profilbild
  • New Member
  • New Member
Jag själv har inte haft med dom att göra men en snabbsökning på google gav dom här träffarna.

www.rejta.se/omdome/526519/Marin+%26+Fritid+AB
www.fiskeblog.se/?p=62
www.fiskesnack.com/forum/showthread.php/...seri%C3%B6s-handlare!

Re: Marin & Fritid ? 15 år 1 vecka sedan #28932

• seadooproductions
  • seadooproductions Profilbild Författare till inlägg
  • New Member
  • New Member
Jag själv har inte tänkt att ha någonting med dom att göra då jag är trofast kund hos Nivado :)
Men jag vet att andra har blivit drabbade av de här slöddrena och jag tycker det är viktigt att vi här inne håller ihop och rådgör om vilka ÅF som är värda att lägga så mycket pengar på, för det är ju inte jätte billigt att äga skoter :) :)
Sea Doo GTXLimitediS260
2011
:P

Re: Marin & Fritid ? 14 år 11 månader sedan #29392

• vedboden
  • vedboden Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
Vi var ute å letade en båt trailer och hittade en perfekt på blocket som fanns på Marin å Fritid i Laxå, brorsan ringde upp å gjorde klart affären osv, jag skulle dra ner till Laxå å hämta trailern, vi har för övrigt ca 13 mil enkel resa dit.

När jag väl kom fram så betalade jag å blev visad vilken trailer det var, jag hade aldrig sett på blocket men tyckte den såg lite väl gammal ut, så ringde upp å snacka med brorsan, det var HELT fel trailer och den kunde bara lasta 1050kg, den vi hade köpt kunde lasta 1300kg.

Det vart tjaffs i minst 10 min och jag blev ruggigt jävla arg, till slut fick vi tillbaks pengarna men det var inte lätt och soppa pengar var bara å glömma, dom hade absolut inte gjort något fel överhuvudtaget.

Nej fy fan, äcklen därnere får vara utan mig iaf.

• Sida:
  • 1
Sidan laddades på: 0.054 sekunder