Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE:

Köpexpertis sökes 9 år 10 månader sedan #46036

• Mainman
  • Mainman Profilbild Författare till inlägg
  • New Member
  • New Member
  • Tack mottaget: 0
Tjena jag är i behov av lite köpråd och verkar som det finns många kunniga här så kanske kunde få ett förslag!!

En kamrat åt mig köpte nyligen en Seadoo spark cippad upp till 110hk, såg ut att vara en fantastisk rolig och bra maskin och lämplig på dom flesta vis, så blev såklart sugen att köpa en själv men inte köpa en likadan för det känns lite tråkigt ( och vill såklart vara lite värre) så har varit väldigt sugen på en Kawasaki STX 15F finns det nån som vet om nu dom är köpvärda? Undrar om den inte är lite för stor och klumpig och om dom 160hk leverar eller måsta man trimma den på en gång för att det ska funka perfekt? Finns förslag på annan maskin uppskattas det med!!

Tack på förhand för eran tid och hjälp

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Köpexpertis sökes 9 år 10 månader sedan #46040

• Samsip
  • Samsip Profilbild
  • New Member
  • New Member
  • Tack mottaget: 1
För dig rekommenderar jag Yamaha V1 eller Kawasaki stx-15F Jämför dom två alternativet. Priset ligger runt 100 tusen som ny.
Ultra lx

Köpexpertis sökes 9 år 10 månader sedan #46043

• Mainman
  • Mainman Profilbild Författare till inlägg
  • New Member
  • New Member
  • Tack mottaget: 0
Tack för tipset va som sagt väldans sugen på stx 15f:en men undrar om den inte blir klumpig i jämförelse och hur vikt/hästkrafter ration är? Har aldrig kört förut själv så alla råd är tacksamma och uppskattas :)

Köpexpertis sökes 9 år 10 månader sedan #46044

• Samsip
  • Samsip Profilbild
  • New Member
  • New Member
  • Tack mottaget: 1
Jag kör själv Ultra lx med samma motor som stx-15F som har 152 hk men har större o tyngre skrov. Är jätte nöjd o uppfyller mina behov. Tycker du ska gå på den känslan du har det gjorde jag. Lycka till
Ultra lx
Följande användare sa tack: Mainman

• Sida:
  • 1
Sidan laddades på: 0.067 sekunder