Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE:

VILKEN VATTENSKOTER ATT KÖPA!?!? behöver expertråd.... 16 år 11 månader sedan #8592

• piratn
  • piratn Profilbild Författare till inlägg
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Tack mottaget: 0
Tjena boyz and girlz!

Har tänkt köpa en ny vattenskoter men blir osäker vilken jag ska välja... valet står mellan

Yamaha FZR
Seadoo RXP-X

För min egen del så känns det som dessa två är de vassaste på marknaden just nu.... frågan är dock vilken som går bäst och vilken som är mest värd pengarna. valet är svårt iom att man aldrig får någon uppfattning om vilken som egentligen är bäst. seadoo och seadoo fantaster säger ju givetvis att deras maskin spöar allt motstånd och yamaha likaså. har försökt kolla upp tester osv men blir inte klokare iom att de endera är yamaha eller seadoo som gör testerna. Jag är ute efter den vassaste och roligaste maskinen at busa med och har blivit ganska tänd på rivas racekit till FZR som kommer att sluta på 310hk. men yaman kostar ju runt 170000:- medans man nästan kan få ner en rxp-x till runt 100000:- så mina vänner... vad tycks?

Tacksam för svar....

MVH Patrik
"If there is a will there is a way"

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: VILKEN VATTENSKOTER ATT KÖPA!?!? behöver expertråd.... 16 år 11 månader sedan #8593

• piratn
  • piratn Profilbild Författare till inlägg
  • Senior Member
  • Senior Member
Ska även lägga till att jag kör en yamaha gp 1200r för tillfället och trivs bra med den, men vill nu uppgradera..
vilken skoter är egentligen bäst?
"If there is a will there is a way"

Re: VILKEN VATTENSKOTER ATT KÖPA!?!? behöver expertråd.... 16 år 11 månader sedan #8594

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
Kort och gott så skulle jag köpa en Yamaha FZR den är grym att köra kan jag lova efter att ha provkört den plus att det finns bra trim till den också.
/Robban

Re: VILKEN VATTENSKOTER ATT KÖPA!?!? behöver expertråd.... 16 år 11 månader sedan #8595

• mattiask89
  • mattiask89 Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
tjena vi på strömstad marin service har en fzs som har gått ca 40 timmar ny servad skall säljas nu för 157000 två års garanti säljes med två våtdräkter kort.
mvh rikard båtta
strömstad marin service
0768230075

• Sida:
  • 1
Sidan laddades på: 0.079 sekunder