Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE:

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 11 månader sedan #32242

• peter e
  • peter e Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Tack mottaget: 1
Ja, de hadde varit roligt att vinna, speciellt eftersom de var första tävlingen och jag hadde bra försprång. Jag tänkte ca 20 sek innan skotern la av att måtte bara skiten hålla nu. Men det kommer nya tävlingar nästa år och då jävlar rent ut sagt(om grejerna håller :-D ) hoppas att du tobbe kommer hänga på. hadde varit grymt att se turbo monstret i action,oroa dig inte om att de går vågor,du kommer flyga över dom med den maskinen :-D

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 11 månader sedan #32263

• wilden87
  • wilden87 Profilbild
  • New Member
  • New Member
  • Tack mottaget: 0

Bild 430.jpg

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 11 månader sedan #32264

• wilden87
  • wilden87 Profilbild
  • New Member
  • New Member

Bild 567.jpg
8-)

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 11 månader sedan #32265

• wilden87
  • wilden87 Profilbild
  • New Member
  • New Member
:?

Bild 633.jpg

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 11 månader sedan #32266

• wilden87
  • wilden87 Profilbild
  • New Member
  • New Member

Bild 626.jpg

.

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 11 månader sedan #32267

• wilden87
  • wilden87 Profilbild
  • New Member
  • New Member

Bild 928.jpg

..

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 11 månader sedan #32268

• wilden87
  • wilden87 Profilbild
  • New Member
  • New Member

Bild 318.jpg
..

Re: Skokloster offshore Race eftersnack plus BILDER. 14 år 11 månader sedan #32272

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
Tackar för fina bilder Björn jag tog mig friheten att lägga in bilagorna i inlägget plus att sätta din förarnas namn. Kul att du har hittat hit det uppskattas att få riktigt bra bilder på oss tävlande även på Guppa.

Du har ju även fotat min avatar bild som du kan se men den lånade jag från Boatsite hoppas du inte misstycker ;) att jag tog den utan att fråga men den var så himla bra så jag hade svårt att låta bli.

/Robban

Re: Skokloster offshore Race eftersnack plus BILDER. 14 år 11 månader sedan #32273

• peter e
  • peter e Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Tack mottaget: 1
kanon bra bilder! tackar. Mvh nr 48

Re: Skokloster offshore Race eftersnack plus BILDER. 14 år 11 månader sedan #32276

• wilden87
  • wilden87 Profilbild
  • New Member
  • New Member

Robban skrev: Tackar för fina bilder Björn jag tog mig friheten att lägga in bilagorna i inlägget plus att sätta din förarnas namn. Kul att du har hittat hit det uppskattas att få riktigt bra bilder på oss tävlande även på Guppa.

Du har ju även fotat min avatar bild som du kan se men den lånade jag från Boatsite hoppas du inte misstycker ;) att jag tog den utan att fråga men den var så himla bra så jag hade svårt att låta bli.

/Robban

Tack Robban, ja det blev bättre så. Lite ovan med mjukvaran, det är ju första dan idag. Snott bilder utan att fråga?! ;) ;) Aha... "himla bra" då ere okej. ;)

Om ni tar er ut och tävlar så kan väl jag lägga upp några bilder.

Sidan laddades på: 0.071 sekunder