Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE:

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 11 månader sedan #32026

• andreast
  • andreast Profilbild
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Tack mottaget: 0
Dödsdömt om det inte blir SM status på tävlingen pga av litet deltagande.
Detta oerhört engagerade Guppa medlemmar som är med i trådar och diskuterar racing, upp till bevis.
Det verkar som att många har haft anmälningsavgifterna som en av anledningarna att inte delta. Nu finns inte denna ursäkt för detta race.
Så åker du skoter, deltar på endurancelopp, snabbast eller långsammast i viken.
Ha en kul dag lördagen den 27:e aug under kontrollerade former och delta.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 11 månader sedan #32030

• rf_racing
  • rf_racing Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
Håller helt med dig Andreas,

Klart vi ska se till att det blir SM till nästa år.

Jag kan tyvärr inte själv köra pga skada (ej skoter) men kommer att hjälpa till med besikting och diverse annat på plats. Så behöver ni låna något eller har funderingar om exempelevis banan eller något annat är det bara att skicka ett PM här eller ringa mig på 070-635 32 34.

Ta nu chansen att prova på, är ju ett gyllene tillfälle nu när vi har en sponsor för startavgiften.

Vi ses på Lördag
Rickard
Kawasaki Ultra 300x 2013 Green Edition #32
<a class="postlink" href="www.facebook.com/freijracing" onclick="window.open(this.href);return false;">www.facebook.com/freijracing
Freijracing.se

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 11 månader sedan #32032

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
Rickard har du ingen båt åkar polare som han tävla med din maskin som är sugen på att testa skoter racing?
/Robban

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 11 månader sedan #32033

• rf_racing
  • rf_racing Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member

Robban skrev: Rickard har du ingen båt åkar polare som han tävla med din maskin som är sugen på att testa skoter racing?
/Robban

Ska prova att ringa runt lite idag och kolla, de flesta ska ju köra på lördag.
Kawasaki Ultra 300x 2013 Green Edition #32
<a class="postlink" href="www.facebook.com/freijracing" onclick="window.open(this.href);return false;">www.facebook.com/freijracing
Freijracing.se

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 11 månader sedan #32039

• toffe
  • toffe Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
Jag hade kunnat ställa upp om inte skotern blivit stulen.... men kommer å hejjar på er på Lördag :D

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 11 månader sedan #32052

• yamahasho
  • yamahasho Profilbild
  • New Member
  • New Member
Har nu varit hos läkarn och börjat tränat armen.. Har blivit bättre.. Jag kommer att komma till skokloster med skotern och köra!! :) om jag känner innan att det inte går så får en vän till mig köra som ändå ska med.. Så vi kommer och jag tror jag kör även om jag inte kan köra fullt hela vägen!! Allt för klassen :)

Niklas # 8

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 11 månader sedan #32053

• ragnar
  • ragnar Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member

Yamahasho skrev: Har nu varit hos läkarn och börjat tränat armen.. Har blivit bättre.. Jag kommer att komma till skokloster med skotern och köra!! :) om jag känner innan att det inte går så får en vän till mig köra som ändå ska med.. Så vi kommer och jag tror jag kör även om jag inte kan köra fullt hela vägen!! Allt för klassen :)

Niklas # 8

Vilken skön hjälte du är!
Niklas for president:)
Ragnar, #86, Kawasaki 300 LX & Kawasaki 800 SX-R
<a class="postlink" href="nyheter24.se/blogg/sthlm-vattenskoterracing/" onclick="window.open(this.href);return false;">nyheter24.se/blogg/sthlm-vattenskoterracing/

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 11 månader sedan #32055

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
Jag tar med mig starka smärtlindrande piller om det skulle skita sig hehe. Bra Niklas allt för sporten :P
/Robban

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 11 månader sedan #32056

• yamahasho
  • yamahasho Profilbild
  • New Member
  • New Member
Hahaha gör det :-D!! Självklart så jävla typiskt att en sån här grej händer e så jävla sugen på att köra.. :-D :-D

Re: Skokloster offshore Race, Sponsrad anmälningsavgift 14 år 11 månader sedan #32057

• peter e
  • peter e Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Tack mottaget: 1
jag anmäler mig, peter eriksson med ultra 300lx tel 0736-902059 stock klassen

Sidan laddades på: 0.080 sekunder