Halloj.
Tänkte prova en sak och se om det finns något intresse av det och det är att dela en karta över points of intrests för jet skiförare.
Det spelar ingen roll vart man bor så klart, vore kul att få respons och points of intrests från hela Sverige.
Det vore skönt att ha ett samlat ställe där man snabbt kan gå in och kolla vad som finns i närområdena om man skall ut och åka eller om man är på semester med skotern och behöver kolla över områden.
Så vi, jag och min bror Henric Dahlberg, ja det är han som har en skoter i familjen so far har startat en google map för ändamålet.
Vem som helst med länken kan titta på karten, utan redigeringsbehörighet.
Om man är intresserad av att hjälpa till och lägga in platser så skicka en gmailadress till mig så lägger jag till er på kartan.
Några förhållningsreglerregler:
1. Ta en kopia först så det alltid finns en kopia av "orginalet" ifall något skulle hända. Spara den, sen kan du börja lägga till saker i Huvudkartan.
2. Lägg i platser så som strukturen ser ut nu med vad det är för typ av ställe första och sen namnet på stället: Bensin/Ingmarsö typ.
3. Lägg gärna till bilder.
4. Färglägg etiketten med samma färger som finns, om man startar en ny kattegorie så lägg till en ny färg.
5. Lägg inte till ställen där ni har skotern när ni inte kör så klart.
Detta är en test, vi kanske måste uppdatera reglerna eller strukturen, så kom gärna med förslag.
Klicka här för att komma till Sommarkartan för Jet Skiförare.
Hör av er om ni har några funderingar.
Mvh Staffan och Henric