Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE:

Till Forumets Guppare 16 år 11 månader sedan #2773

•  Profilbild Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
Tjena alla Guppare skulle vara kul om ni skrev var i vårat land ni befinner er så att det är lättare att rikta lite event till rätt människor eller får att pm någon som bor nära om den är sugen på att tex sticka ut på kvällen efter jobbet och köra ett par timmar. Jag bor som man ser på Värmdö och jag har svårt att tro att jag är den enda här på forumet som bor där.

Det är liksom roligare att sticka ut en kväll om man är två tre skotrar eller hur. Ni behöver ju inte skriva vad ni jobbar med det viktiga är ju att man gillar att köra skoter. Fick frågan idag vad jag jobbar med så jag sa som det var att jag jobbar som trafik polis i Stockholms län. Det blev nog lite tyst på andra mejl sidan då pga vi tycker väl alla lite till lags att det är kul när det går fort eller hur? Men jag var snabb och skrev vad jag egentligen gör till vardags och jag är inte polis. Men som sagt det viktig är vårat brinnande intresse för att köra skoter och gärna snabbt!!
/Robban

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Till Forumets Guppare 16 år 11 månader sedan #2776

• jollo__123
  • jollo__123 Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • yay
  • Tack mottaget: 3
Jag håller med fullständigt, så gå in på Kontrollpanel>>Profil fliken>> skriv i Ort: XxX

Har ni landställesommarstuga som ni drar skotern till på semestern så skriv det med :D :winner:
5.SeaDoo RXP-X 260RS-12 72h
4.SeaDoo GTI SE 155-11 60h Såld
3.SeaDoo RXT-X 260RS-10 82h Såld
2.Kawasaki ULTRA 250X-08 8h Såld
1.SeaDoo GTI SE 155-07 87h Såld

Re: Till Forumets Guppare 16 år 11 månader sedan #2857

• eken
  • eken Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Tack mottaget: 0
Håller med! Kom igen nu...
Yamaha FX SHO -08
Fogelsta 600 UVSL, 80km/h
Garmin 420 BlueChart g2 VISION

• Sida:
  • 1
Sidan laddades på: 0.064 sekunder