Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1
  • 2

ÄMNE:

Leverans av 2012 Sea Doo? 14 år 3 månader sedan #33624

• donken
  • donken Profilbild Författare till inlägg
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Tack mottaget: 0
Någon som beställt och fått ett leverans datum?

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Leverans av 2012 Sea Doo? 14 år 3 månader sedan #33625

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare

Black_Gpr skrev: Någon som beställt och fått ett leverans datum?

Du detta är väl en ganska ointressant fråga. Då det skall till och bli vinter innan skotersäsongen 2012 börjar. Jag tror inte någon kan ge ett exakt datum när de kommer till Sverige men en sak vet jag det är att de kommer komma tidigare i år än vad förra årets modeller kom alltså i god tid till det är dags att börja köra igen.

Det ligger många beställningar på Seadoo Rxp-x 260 2012 så har man inte bokat in än men tänkt att man skall göra det så börjar det bli dags om man vill ha den maskinen, och framför allt om man vill ha den tidigt på säsongen.

/Robban

Re: Leverans av 2012 Sea Doo? 14 år 3 månader sedan #33627

• chrisse6
  • chrisse6 Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Tack mottaget: 1
Ointressant fråga??
Skulle också vilja veta lev tid om jag stod och skulle beställa en ny skoter.
Mina kunder som beställer sina motorcyklar nu vill också veta när deras maskiner beräknas komma. Det handlar ju inte om att få köra utan att få hem maskinen till garaget så man kan drömma och polera lite.

// C

Re: Leverans av 2012 Sea Doo? 14 år 3 månader sedan #33628

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare

Chrisse6 skrev: Ointressant fråga??
Skulle också vilja veta lev tid om jag stod och skulle beställa en ny skoter.
Mina kunder som beställer sina motorcyklar nu vill också veta när deras maskiner beräknas komma. Det handlar ju inte om att få köra utan att få hem maskinen till garaget så man kan drömma och polera lite.

// C

Okej det har du en poäng i, det kommer att leveras en del Seadoo skotrar i April 2012 ungefär som vanligt för de som har beställt sina maskiner under vintern. Det brukar komma några maskiner innan inför mässor och liknade som brukar säljas lite tidigare typ efter Stockholms mässan men det är inte så många.

/Robban

Re: Leverans av 2012 Sea Doo? 14 år 3 månader sedan #33632

• ribbanracing
  • ribbanracing Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
Pratade med Nivado i dag i annat ärende men frågade när dom nya skulle inkomma. dom skulle få in en del i januari i allafall. men det lär ju inte va alla.
Är absolut inte avundsjuk på er som beställt nya 12:orna! *ironi*
Team Ribban Racing

Seadoo Rxt-x 255
Seadoo XP -01 och 98 såld!

Re: Leverans av 2012 Sea Doo? 14 år 3 månader sedan #33633

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare

ribbanracing skrev: Pratade med Nivado i dag i annat ärende men frågade när dom nya skulle inkomma. dom skulle få in en del i januari i allafall. men det lär ju inte va alla.
Är absolut inte avundsjuk på er som beställt nya 12:orna! *ironi*

Dessa skulle ha kommit redan i December för att börjas fixas med inför mässan, det är ju några som skall köra med Turbo 400hk maskiner denna säsong.
/Robban

Re: Leverans av 2012 Sea Doo? 14 år 3 månader sedan #33636

• berka
  • berka Profilbild
  • Senior Member
  • Senior Member
är dom hk beräknade på pumpen eller i motorn ?

Re: Leverans av 2012 Sea Doo? 14 år 3 månader sedan #33638

• eee
  • eee Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member

Robban skrev: Du detta är väl en ganska ointressant fråga. Då det skall till och bli vinter innan skotersäsongen 2012 börjar. Jag tror inte någon kan ge ett exakt datum när de kommer till Sverige men en sak vet jag det är att de kommer komma tidigare i år än vad förra årets modeller kom alltså i god tid till det är dags att börja köra igen.

Det ligger många beställningar på Seadoo Rxp-x 260 2012 så har man inte bokat in än men tänkt att man skall göra det så börjar det bli dags om man vill ha den maskinen, och framför allt om man vill ha den tidigt på säsongen.

/Robban

Du detta är väl ett ganska ointressant svar. Då det TS frågade efter leveransdatum på 2012 Sea Doo. Jag tror inte någon frågade efter ett exakt datum när de kommer till Sverige men en sak vet jag det är att de finns dem som kanske vet ungefär när de kommer.

Det finns många användare på Guppa så har man inte frågat än men tänkt att man skall göra det så börjar det bli dags om man vill ha svaret, och framför allt om man vill veta det innan säsongen.

/Erik

;) ;)
FZR
Tillsalu, vid intresse hör av dig till erikaga(at)kth.se

Min Youtube Kanal

Re: Leverans av 2012 Sea Doo? 14 år 3 månader sedan #33639

• ribbanracing
  • ribbanracing Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
Skaplig investering med andra ord och köpa "det värsta" direkt..
Håller mig till stock tror jag, mycke vill ha mer så vi får la se hur mycke detta urartar ;)
När jag börja med gokart så sa vi att ha karten i bakluckan funkar, Slutade med EM och en Scania lastbil med tält för 10 pers. ;)
Team Ribban Racing

Seadoo Rxt-x 255
Seadoo XP -01 och 98 såld!

Re: Leverans av 2012 Sea Doo? 14 år 3 månader sedan #33640

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare

Eee skrev:

Robban skrev: Du detta är väl en ganska ointressant fråga. Då det skall till och bli vinter innan skotersäsongen 2012 börjar. Jag tror inte någon kan ge ett exakt datum när de kommer till Sverige men en sak vet jag det är att de kommer komma tidigare i år än vad förra årets modeller kom alltså i god tid till det är dags att börja köra igen.

/Robban

Du detta är väl ett ganska ointressant svar. Då det TS frågade efter leveransdatum på 2012 Sea Doo. Jag tror inte någon frågade efter ett exakt datum när de kommer till Sverige men en sak vet jag det är att de finns dem som kanske vet ungefär när de kommer.

Det finns många användare på Guppa så har man inte frågat än men tänkt att man skall göra det så börjar det bli dags om man vill ha svaret, och framför allt om man vill veta det innan säsongen.

/Erik

;) ;)

Erik polaren får sin Seadoo Rxp-x 260 2012 under April månad och han beställde sin maskin för två veckor sedan, sen kanske den kommer tidigare eller senare men ca då ungefär.
;) ;) /Robban

• Sida:
  • 1
  • 2
Sidan laddades på: 0.063 sekunder