njaaaeee, jag vet faktiskt inte, i och med att min inte är inkörd än så har den väl inte riktigt full prestanda så svårt att säga!
Den går grymt bra men i nuläget har nog 255:an lite kraftigare acceleration. skall bli mycket intressant att se när den har gått sina tio timmar och fått sin förstaservice

iS:en vet jag inte heller för den hade dom tyvärr glömt att aktivera i datorn så har bara kunnat köra med den avstängd. får se till helgen med den!
De saker som är tydlig förbättring är alla nya funktioner och mätare som finns och att knapparna på styret är lite mer "bulliga" och lättare att hantera med neoprenhandskar.
Sport- och touring mode är riktigt sjysst med, skall undersöka möjligheten att få ski mode tillagt då det står i manualen att det är optional.
Kan även se bränsleförbrukning, average och instant samt tid till tom tank och sträcka till tom tank. Klocka är trevligt att ha ibland kanske.
En onödig funktion som någon gärna får förklara är ALTITUDE; man är väl alltid på havsnivå eller? Om man inte befinner sig i en sjö dvs? Förstår fortfarande inte poängen!
Tycker även att sätet känns ännu bekvämare och att skrovet känns förbättrat på nåt sätt.. Möjligtvis styrningen som det är skillnad på?
Sen så fick jag med ett formsytt fodral till handskfacket samt ytterligare en liten häftig vattentät låda för mobil etc som är riktigt överdesignad om du frågar mig! Ser ut som en batman-handväska ungefär
Sammantfattningsvis: Massa nya tekniska prylar, nytt färgschema och förbättrat säte plus en snygg vattentät bögslunga.
Prestandan visar sig om ca 8.5 timmars körning