Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE:

Re: Körning i Karlstad? 15 år 8 månader sedan #21211

• lollare
  • lollare Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tack mottaget: 0
nice, va ute o körde i kattfjorden förut! sen har jag sett minst 3st skotrar bränna förbi utanför. mor o far har hus 50m från vattnet.

men imorn kör jag igen, kan ju dra bort mot rävön om du ska ut o köra phetter
RXP 2004, Riva steg II

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Körning i Karlstad? 15 år 8 månader sedan #21266

• lollare
  • lollare Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
va utanför rävön o körde lite förut.

sen på väg hem genom kanalen mötte jag en röd RXT och en röd GP1300R, hade för mig att din var röd phetter så stannade o hörde om dom hängde på guppa, men det gjorde dom inte.

iaf nu blir det nog inte så mycket mer kör i karlstad, har så jävla mycket fel medelande på den där så jag spyr. och nu verkar inte batteriet laddas ordentligt heller, gick knappt att starta när jag skulle hem från rävön.
RXP 2004, Riva steg II

Re: Körning i Karlstad? 15 år 3 veckor sedan #26999

• rickard.superjet
  • rickard.superjet Profilbild
  • New Member
  • New Member
Haloj. Vi är ett gäng i Säffle på sju ståmaskiner å två skotrar som är ute och åker mycket ute på vänern. Vi har länge tänkt att åka till kålandsö men inte hänt än men hoppas på det till sommaren. Vore ju kul om det finns fler som vill med och åka. Sen vore det väldigt kul om det finns någon bana att köra på :) någon som vet?

Re: Körning i Karlstad? 15 år 3 veckor sedan #27001

• jesperbjorkman
  • jesperbjorkman Profilbild Författare till inlägg
  • Premium Member
  • Premium Member

Rickard.superjet skrev: Haloj. Vi är ett gäng i Säffle på sju ståmaskiner å två skotrar som är ute och åker mycket ute på vänern. Vi har länge tänkt att åka till kålandsö men inte hänt än men hoppas på det till sommaren. Vore ju kul om det finns fler som vill med och åka. Sen vore det väldigt kul om det finns någon bana att köra på :) någon som vet?

Men tjenare. Kul med fler Värmlänningar här på guppa. Vart fan ligger Kålandsö?:P haha
Oj såpass många som 7 stå. Fräckt, dock har jag inte sett någon bana runt omkring där jag åker iaf.

Är ni borta runt Karlstadsområdet nåt och åker ibland då eller?

Sidan laddades på: 0.191 sekunder