Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE:

Re: NORDISKA MÄSTERSKAPEN OFF-SHORE 2010 16 år 2 månader sedan #18210

• ec1
  • ec1 Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 0

Robbbin skrev:

Christian skrev: Här har vi en hel del licenser utfärdade och en massa skotrar med tävlingssiffror påklistrade men inte så många som faktiskt rejsar när det väl kommer till kritan. Mycket snack och lite verkstad alltså.

:Haha: :Haha:

Jo så verkar det tråkigt nog vara. Frågan är varför det ärså! Vad gör andra länder som inte vi gör? Är rejsen för dåliga, för lite PR etc etc??? Jag ifrågasatte detta på Sveramötet senast och tyckte en utrdedning skulle göras, men det fick jag inget vidare gehör för....

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: NORDISKA MÄSTERSKAPEN OFF-SHORE 2010 16 år 2 månader sedan #18213

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
Fan va folk skall tycka till om det ena eller det andra, Först och främst det är inte gratis att köra tävlingar, den går inte alltid ha dessa på hemmaplan, och är det så att inte vi kan tänka oss att åka till ett annat land för att tävla tro inte då att de andra nationerna står på rad för att komma och tävla i Svedala. Sluta nu och gnäll se till att till sommaren att ställa upp i så många tävlingar som möjligt. Men framför allt anmäl er så fort som möjligt till tävlingarna för att underlätta för de som skall anordna tävlingen och vänta inte till sista minut för att se vad det bli för väder, för att ta beslut om denna tävling passar just dig utan se till att åka tävlingen ändå nästa år så kanske det är perfekta förhållanden för just dig, men då har anordnade klubb kanske inte bjudit in oss högtravande skoteråkare som bara kör när det passar oss och just den maskinen jag har.

Skall vi få fram något bra då får vi se till att synas för vi vet att vi är en uppskatta inslag i offshore cirkusen.
/Robban

Re: NORDISKA MÄSTERSKAPEN OFF-SHORE 2010 16 år 2 månader sedan #18222

• snow76
  • snow76 Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Robban skrev: Fan va folk skall tycka till om det ena eller det andra, Först och främst det är inte gratis att köra tävlingar, den går inte alltid ha dessa på hemmaplan, och är det så att inte vi kan tänka oss att åka till ett annat land för att tävla tro inte då att de andra nationerna står på rad för att komma och tävla i Svedala. Sluta nu och gnäll se till att till sommaren att ställa upp i så många tävlingar som möjligt. Men framför allt anmäl er så fort som möjligt till tävlingarna för att underlätta för de som skall anordna tävlingen och vänta inte till sista minut för att se vad det bli för väder, för att ta beslut om denna tävling passar just dig utan se till att åka tävlingen ändå nästa år så kanske det är perfekta förhållanden för just dig, men då har anordnade klubb kanske inte bjudit in oss högtravande skoteråkare som bara kör när det passar oss och just den maskinen jag har.

Skall vi få fram något bra då får vi se till att synas för vi vet att vi är en uppskatta inslag i offshore cirkusen.
/Robban

Skulle du köra saltis?
Yamaha GP1200r -02
Ski-doo Renegade 800r -08

Re: NORDISKA MÄSTERSKAPEN OFF-SHORE 2010 16 år 2 månader sedan #18223

• lime
  • lime Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 1
Robban skrev tidigare att han var upptagen 19 juni. Annars hade han säkerligen kört.
Sea-Doo RXP-X 255 RS 2009 «» 62,9 kn på Garmin Colorado
Filmar med GoPro HD Hero & Tachyon XC

Den här bilden är gömd för gäster.
Var vänlig och logga in eller registrera för att se bilagan.

Re: NORDISKA MÄSTERSKAPEN OFF-SHORE 2010 16 år 2 månader sedan #18224

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare

Lime skrev: Robban skrev tidigare att han var upptagen 19 juni. Annars hade han säkerligen kört.

Exakt Lime så är det. Och det har jag meddelat tidigare men Robbbin har tydligen inte läst det. Så Robbbin sluta tjata om att jag måste ställa upp för mina sponsorers skull, dom kommer att få den uppmärksamheten som jag lovat dom det behöver inte du vara orolig över. :mad2: :mad2:
/Robban

Re: NORDISKA MÄSTERSKAPEN OFF-SHORE 2010 16 år 2 månader sedan #18234

• snow76
  • snow76 Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Robban skrev:

Lime skrev: Robban skrev tidigare att han var upptagen 19 juni. Annars hade han säkerligen kört.

Exakt Lime så är det. Och det har jag meddelat tidigare men Robbbin har tydligen inte läst det. Så Robbbin sluta tjata om att jag måste ställa upp för mina sponsorers skull, dom kommer att få den uppmärksamheten som jag lovat dom det behöver inte du vara orolig över. :mad2: :mad2:
/Robban

Anledningen till att du var upptagen var för att du körde NM veckan innan!
Tyckte mest det var lite roligt att du skriver ett inlägg där du för fram att folk borde köra fler tävlingar.

Helt allvarligt Robban, kör vilka tävlingar du vill. Jag bryr mig faktiskt inte. tycker mest det är roligt att picka lite på dig och det faktum att du inte vågar dig dit. :mad2:
Yamaha GP1200r -02
Ski-doo Renegade 800r -08

Re: NORDISKA MÄSTERSKAPEN OFF-SHORE 2010 16 år 2 månader sedan #18237

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
Fan va skönt att du kör CC Robbbin och jag kör offshore så har jag sagt mitt. Lycka till med din säsong se nu till att inte bada på varje tävling. Utan se till att SJRC och Jetcenter racing tar hem lite tävlingar i CC nu, så att ni kan marknadsföra ert företag jetcente
/Robban

Re: NORDISKA MÄSTERSKAPEN OFF-SHORE 2010 16 år 2 månader sedan #18275

• kackan
  • kackan Profilbild
  • Senior Member
  • Senior Member
Hehe, :-D

Re: NORDISKA MÄSTERSKAPEN OFF-SHORE 2010 16 år 2 månader sedan #18283

• christian gävle
  • christian gävle Profilbild
  • Junior Member
  • Junior Member
To The Organisers Of The Nordic Offshore Championship...Since there seem´s to be a lot of discussions about the pitstop,rocks on the beach,fuelspill etc.I have a suggestion!I think a mandatory pitstop for example 5-10 min would be a benefit for the racers(info on other racers,no problems with fuel etc)Organisers (no problems with fuelspills etc)Media(could have interviews during the race).I hope someone can take a fast dession about this and come up with up to date info regarding this.
Best regards Christian Westerlund Sweden.

Re: NORDISKA MÄSTERSKAPEN OFF-SHORE 2010 16 år 2 månader sedan #18306

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare

Christian Gävle skrev: To The Organisers Of The Nordic Offshore Championship...Since there seem´s to be a lot of discussions about the pitstop,rocks on the beach,fuelspill etc.I have a suggestion!I think a mandatory pitstop for example 5-10 min would be a benefit for the racers(info on other racers,no problems with fuel etc)Organisers (no problems with fuelspills etc)Media(could have interviews during the race).I hope someone can take a fast dession about this and come up with up to date info regarding this.
Best regards Christian Westerlund Sweden.

I completely agree with Christian on this matter. Not to whine but it would be a lot more fun racing. Sammy hope you have warmed up the sauna as we Swedes are visiting.
Best regards/ Robert Westerlund Sweden.

Sidan laddades på: 0.070 sekunder